*giggle* been to another nice crop tonight, and here's my results :)
BTW - my THIRD layout with BG! Hooray! :p
(yes -- I've been *so* BG-handicapped for so long that I'm really happy about my BG progress now :) And Im especially proud of my tag, which is totally selfmade and so cool :p Do notice the reflection in the sunglasses -- enlarged at the tag :) )

BTW. Note to self: DON'T bring everything you got *rolls eyes* Prepare the pictures and a SMALL selection of cardstock & patterned papers in advance before going. MUCH easier. MUCH.

Btw2: My hubbys comment to the layout with him? "Great. A pink layout. Just what I always wanted." :P

Yay! Nettopp vært på enda et scrappetreff ikveld, og her er resulatene :)
BTW - det er min *tredje* BG layout - jippi!! :p
(har vært så "BG-handikappet" så lenge at jeg fryder meg over hver BG layout jeg lager :P Skulle forresten stått "forventningsfulle unger", men det ble alt for langt for den lille tag'en (som jeg forresten lagde helt selv, den ble virkelig kul RL :D) så måtte forkorte det til "spente unger" :P)

Har ellers brukt Scenic Route også -- enda en av mine favoritter i det siste -- tror jeg må ha laget minst 5-6 Scenic Route layouter de siste to-tre ukene! :) Gubbens kommentar? "Yay, rosa! Akkurat det jeg alltid har ønsket meg, en rosa layout der jeg er med!" Sarkastisk? Naaah :p

Ellers -- notis til meg selv for neste gang: IKKE bring absolutt alle arkene. Forbered både bilder og kartong og mønsterark på forhånd, og ta kun med disse. Det gjør alt MYE enklere. Virkelig.