Or well, if she could actually speak I'm sure that's what she'd say. She just discovered where all the icecream comes from -- the refrigerator ofcourse!! Thanks daddy who had her on his arm while snagging more icecream!

Anyways. Got visitors - my fam is here & staying for a week - look at all these adorable children :D Looking forward to play tourists with them :) (My sis & Becca had an "argument" over who'd get all the scrappingstuff when I'd quit this hobby. Unfortunately for them I had to disappoint them - I'll never quit this lovely hobby :D)


Mamma, jeg vil ha is!! Bare se på det blikket..! Fordi pappa'n hennes hadde henne på armen mens han hentet mer is til ungene, skjønte hun plutselig hvor all den deilige isen kom fra......fryseren såklart!!

Jeje.....har besøk av familien fra Oslo - gøy! :) Endelig også ferdig med det jeg skal gjøre -- for nå - så da venter late dager der vi leker turister sammen med familien min oss :) Og litt scrapping med søs...det må vi nesten få litt tid til :) (Hun og Becca "kranglet" om hvem som skulle få alle scrappesakene mine når jeg slutter med scrapping -- dessverre måtte jeg skuffe dem med at det kom jeg iallefall IKKE til å gjøre. *fnis*)