By popular demand: My expedit shelf with (almost) all my scrappingstuff in....:P
I still don't like how the cardstock is currently stored, I think I'll cut the Legacy Crafter Paper Holders so they'll fit into the shelf soon, just need to gather strength to actually do the cut - my dear, expensive Paper Holders!! :p And, not all the patterned papers are in the shelf itself - need more rackholders as I can't store as many papers per rack as I've done or else they won't fit unless I'll bend the papers and no way I want to do that :P

Anyways...I was lookin forward to a nice & clean livingroom with only a few scrapstuff on the table at a time, but hmm, I don't think it's that smart to divide the storage and the working space -- cause it'll just mean a lot of trips back & forth and a lot of stuff just stays back at the livingroom as I'll most likely need them soon anyways :P Hmm...really do need my OWN room.....that's the solution! :p

Jaja, nå kan dere slutte å mase på å se hvordan hylla mi ser ut *wink* .... er egentlig fornøyd, men trodde at dette betød at stuebordet skulle bli fin og ryddig - men jeg tok visst feil. Det er ikke helt smart å jobbe i stua mens alt stæsjet og sånn ligger på soverommet - det blir mange turer frem og tilbake, og det er ikke alltid ting ryddes på plass med en gang -- for jeg kommer jo til å få bruk for det enda en gang til....hmm.... løsningen er nok å få meg et eget scrapperom.....men når det blir - tja, si det.... har jo planer om å utvide huset da, og da blir det iallfall scrapperom (og nytt bad og nytt kjøkken og to nye soverom i tillegg - et til Amalie og et gjesterom) - men det kommer jo an på når vi faktisk får tilbakemelding fra entrepenørene (de har så mye å gjøre at de ikke engang gidder å gi tilbakemeldinger og sånn - de er jo opptatte og sikra jobb i lang tid fremover uansett :( ) og hva banken sier til planene...menmen...får se....håper å få ting i boks til mars neste år - det var først da de fleste av entrepenørene kunne.....

Og - er ikke helt fornøyd med hvordan kartongen er lagret akkurat nå - løst i hyllene - trenger helst papirholdere til de, men de er alt for høye for hyllene så jeg må kutte litt av toppen...må bare samle meg litt styrke til å faktisk gjøre det - mine precious Legacy Crafter holdere!! :P Og så trenger jeg flere hengemapper til mønsterarkene -- jeg har alt for mange ark pr mappe slik at de stikker for mye ut og dermed er for høye for hyllene - så må kjøpe flere og fordele de mer ut slik at de får plass i hyllene slik som den ene som står der nå...den andre må stå i stua fortsatt :P