Lots of different things suddenly happening now. Very funny and great things too! Life is good - I'm busy and sometimes stressing a bit, but I'm *so* enjoying it. Just need to remember to meet all the different and various deadlines....:D

By the way -- I'm *so* gonna change the look of this blog very soon. The new header is finished - I just need to wait for the various contests that's going on/is coming soon to finish before I'm able to show the header (guess you guessed how the new header is looking now :P).

Oi - det er virkelig en masse som skjer her om dagen -- det er hektisk, det er morsomt og det er ikke minst utrolig spennende! Stortrives virkelig her om dagen, og har det skikkelig gøy :) Må bare huske på å klare alle de forskjellige deadlinene - det er snakk om flere forskjellige og separate ting :) Nysgjerrig? Håper jeg kan fortelle litt om ikke alt for lenge :p

Forresten - skal snart ta og forandre drastisk på utseendet til bloggen. Er så lei av sort - og fristes veldig av de lekre, hvite bloggene rundtomkring. Må bare vente til div. konkurranser etc blir ferdige, slik at jeg kan vise den nye headern min og få meg en hvit blog jeg og. :)
Hmm..blir vel kanskje nødt til å forandre skriftfarge og da, på noen av de eldre postene...:s