*giggle*
Entered Scrapshops layoutcontest with two of my most recent layouts, and both of them made the finale - and won *snicker* *happy* :D The layout which won -- "Den nye generasjonen" ("The next generation") was a layout I originally wasn't sure wheter I liked or not - it's *very* different to be me I think and well.....I just tested this freestyle-do-things-without-thinking-and-fast-before-changing-your-mind thing on it. It's my lovely niece Rebecca who's the oldest of the children in the next generation - the generation next to me and sis :P Thus the title. The picture was taken at the subway in Oslo and was somewhat blurry - and very cool - so I thought it'd be nice with a matching layout. I think the inspiration to use torn notebookpapers came from Olava - and I felt something was missing so I checked my old classnotes - and sure enough..the first notebook I looked at had the most coolest, matching paper ever - notes on the new media vs the old - which was just too perfect to the theme - the new generation growing up with the new media :) I wasn't sure if I liked it in the beginning, but it's sure grown on me since ... really like this one now :) The other one is one of the more romantic layouts - more "me" I think :p (Simen says I'm kinda cheating cause who can resist our cute little baby? LOL :p)

Anyways...life's still fast-paced, and I'm still enjoying every minute of it :) I've become the coordinator of courses for Papirloftet - a very fun and challenging little job :) I'm also holding courses for Papirloftet for the deaf and hard of hearing (or well, basically, sign-language users), and we already do have several courses for these ready and lined up for the autumn. Exciting! Just hope people will attend! :D More information about these and other upcoming courses will be up and running on the page as soon as possible :) Am also doing some other projects as mentioned yesterday - one I'm trying to finish for scrapping.no, and another for Ett Trykk - both of which needs to be finished like, ASAP. *wipes sweat* *beams* :)


Haha, noe så stilig! Sendte inn to bidrag til Scrapshops "fineste layout"-konkurranse, og jammen meg kom begge to i finalen og vant!! Skikkelig morsomt! "Den nye generasjonen" var egentlig en LO jeg ikke var sikker på hvor jeg hadde liksom, for den var så anerledes til å være meg (synes jeg), og ja...veldig anerledes bare...men har etterhvert blitt mer og mer glad i den - og synes den er skikkelig kul nå :D Jenta på bildet er min eldste niese Rebecca, og hun er den eldste i neste generasjon - generasjonen etter søs og meg, altså :P. Det har jeg skrevet litt om i den skjulte tagen bak bildet - at hun vokser opp i en helt ny mediesituasjon enn oss hvor mobiler og nettet er en selvfølge helt fra liten av. Det artige er at jeg ble inspirert til å bruke notisark til denne LO'en av Olava (mener jeg), og den første notisboken jeg fant var en fra en av grunnfagforelesningene i media -- der temaet var gammel vs ny media LOL. Helt perfekt til temaet jeg så for meg på denne LO'en! :) Den andre LO'en er mer "meg" - romantisk, litt sart og enkel i linjene. (og Amalie er skjønn på bildet - men samme bildeserie er full av bilder der nesa hennes synes - og to stooore, blanke striper med godt synlig snørr nedover...haha :P Flaks at jeg fikk med dette bildet hvor det ekle ikke synes ;) ) Simen mener forøvrig det er litt juks av meg å bruke Amalie i konkurranser, for hun er jo verdens skjønneste jente (han korrigerte det til nest skjønneste jente da jeg bad ham være litt objektiv :p)

Anyways - har det fortsatt hektisk -- er blitt kurskoordinator for Papirloftet - en skikkelig kul, morsom, spennende og utfordrende liten jobb! Trives *så* godt med det! *joy* :p Er også kursholder for de og skal holde flere kurs i høst på tegnspråk, både i Bergen og i Oslo foreløpig - gleder meg skikkelig! Håper bare det kommer noen på disse kursene da, haha :) I tillegg så har jeg også ting & tang å gjøre ferdig for De Kreative på scrapping.no og for Ett Trykk - så tempoet her om dagen er ganske så høyt som det går an å være når en er hjemme med unger og alt :P