...or well, that's at least what this website tells me. Based on my writing (I copy/pasted the last blogentry) I'm apparantly a male. Wohoo? :p That link, along with this very cool link to help you look for misspelled Ebaylistings and other often cool reads, can be found at Wise Bread - a website devoted to give you tips on how to live on a budget and other related themes. Although it's mostly for the american audience there's a lot of interesting stuff & tips there for those of us who doesn't live in the States.

Anyways. On to the BIG news. Oh yeah. Vacation? Check. Bigger and better house? Check! Yep! That's right! The plane is booked, most of the hostel/hotel-reservations has been made......and...we're selling our house & moving into mother-in-law's soon-to-be-old-house. Starting this weekend we'll start packing the not-so-needed stuff ++ so we're ready to move stuff over in a mo, and there will be a lot of painting to be done and blah blah. So. I'd estimate a 2 week plus-minus where most of my sparetime will be devoted to this...packing, painting, unpacking, getting settled & stuff. Fun!

So. Gonna try & squeese in scrapping whenever I can cause...the thought of being without...for a longer period of time....scares me :p

Yay! Alle de bra tingene skjer visst på en gang....altså; ferien vår er booka og greier, det meste er kjøpt/bestilt/reservert (er fortsatt litt usikker på leiebil-delen - erfaringer mottas med takk!!), og nå skal vi jammen meg flytte også! Ikke så fryktelig langt da, en sånn en eh, 300-400 meter nedover bakken ellernosånt (ikke quote meg på dette, jeg er ikke så sterk mht måleenheter og sånn...greide å oppgi ganske nylig til hagesenter-personalet at jeg skulle ha gjødsel for en 100kvm hage når tomten vår er noe sånt som 670kvm... *blush* ). Så jeg kommer vel til å være litt opptatt fremover ...sånn med flytting og sånn..skal male masse i det nye hjemmet vårt...barnerom og gang og tak og halve stua og kontoret.....yay! Dette blir gøy!

Legger ved en layout jeg lagde idag, fikk litt panikk av tanken på at flytting = minimalt med scrappetid så må bare utnytte hver ledige stund fremover til dette...liksom...=) Dette er mitt bidrag til denne rundens PGkonkurranse, en lift av Annette Knutsen :)