Still packing, still trying to sneak away some scrapping time in panic that MY stuff will be the next to be packed, still painting in the new house. Oh. Did I mention mom's coming over for a few days aswell? She's gonna watch the kids some while we others move and stuff :) Been working on a VERY VERY COOL minialbum the last few days whenever I've got time. Haven't decided what to do with it yet - and it's not finished as I've only added two rooms (it's about our new house and our preparations - painting, new furniture etc) in it yet. I'll show a sneakpeak though *smirk* It's very layered and I'm using a lot of yummy MME transparencies. YEY! Anyways. No new layouts since NSD, so I'll show some from the M game in April instead. Need to jet now - wrap up some shopping before fetchin' mom at the airport!

Ikke så mye nytt her egentlig -bortsett fra at vi fortsatt holder på med flytting etc - har fortsatt ikke pakket ned scrappesakene mine så jeg sniker til meg en liten stund foran pulten når jeg kan :p Holder på med et lite minialbum ang. selve flyttingen og det nye huset - og selv om jeg ikke er ferdig enda (den blir til mens vi flytter liksom =) ) så må jeg nesten få lov til å si at dette blir virkelig bra..!! Lag på lag og transparenter og sånn kul Kristina Contes-stil :) Liten sneakpeak: er jo ikke ferdig og har ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør med albumet etterpå heller =) Har ikke scrappet noe skikkelig siden NSD - så viser M-game LO'ene for april istedetfor. Må løpe - shoppe madrasser til de nye barnesengene før jeg henter mamma på flyplassen! (og oi, Jysk ligger tilfeldigvis ved siden av Hobbykroken gitt *smile*)