Haha. Sorry. Just had to. Todays prompt (can I say prompt about this?) at the Her space:my space was "blue" and it made me think of one of the coolest songs I know of..BLue...by Eiffel 65...reminds me of my earlier studentdays when I was hittin town pretty much every weekend. Or something like that :p Anyways. Shall we move on?

Em's card challenge: Write a little note to yourself. Well, I've been intending to buy myself a new deck of cards with a more paper-texture rather than this plastic one that I've got now...but do I remember to? nooo....which makes me have to staple or sew the papers on the card to make sure it really sticks cause it's so slippery with the plastic surface mine have..heh. well. Maybe I'll remember it for the next week...mm...maybe. Used some KI papers and some wrap-papers I had...Heidi Swapp journalingspot, edge distresser & some sewing.

Oh, wanted to show this too; This is what I mean by neat & tidy package of ribbons! And they all came in a nice plastic bag with holes on top so you can hang them up if you like kinda.

Dette er det jeg mener med lekker innpakning fra the ribbon basket; båndene er bundet med papirbelter i midten liksom :) Og så kom de pent og ryddig sortert i plastikkbag'er med hull på toppen liksom... :)

Ellers så digget jeg dagens oppgave på her space:my space; "blå". Finn noe som er blått hjemme hos deg. Hadde akkurat brukt dette KI papiret så da ble det fotografert - og med litt redigering ble det lekkert! :) Ellers er ukens kort i "A deck of you" en notis til seg selv. Vel...jeg har tenkt at jeg skal kjøpe meg et nytt kortstokk for den jeg nå har er så teflonaktig at det er litt irriterende..kan ikke gjøre stort på selve kortflaten, lim "sklir" og sånn....litt irriterende og grunnen til at jeg har brukt stiftemaskina så mye på kortene mine ;) Så jeg ønsker meg en sånn ordentlig papirkortstokk men husker jeg det? Nope. Så. Note to self: kjøp nytt kortstokk! :)

LO'en var et forsøk til DW2007 forresten; Messy stitching. Synes det ikke ble såå vellykket, menmen. Har prøvd meg på denne oppgaven to ganger tidligere uten å ha fått det til skikkelig, nå gir jeg opp og mover on :P (ja...jeg fornorsker engelske ord og sånn....get used to it :P) Er forresten stolt over dette bildet! Et analogt bilde! Og det er scrappet! WOw! Tok meg tre dager å endelig få scrappet det.....satte meg fast flere ganger underveis og kappet noen ark fånyttes ja....men....endelig ble det scrappet! (jeg har en mental sperre mht analoge bilder)

Oh BTW? Kan du tegnspråk, bor i Stavanger og har lyst til å lære deg å scrappe; det ser ut til at jeg skal dit den 14. april for å holde to scrappekurs. Meld din interesse hos Stavanger døveforening i så tilfelle :) Kommer tilbake med nærmere info etterhvert.