Ooo this one was funny. Funny because people keep commenting on my name. My full name that is. I've got a whoppin six initials. Yep. I used to have five...my sister has four...I used to taunt her because of that - and now I've gotten six. All thanks to Simen & our marriage ofc :p Why? I dunno. Mom's got three names - one surname, one middle and one lastname. Dad's got two. Or well, he added another middlename some years ago. Anyways. People always comment on my name once they get to know all of them. Some people think it's funny to memorize them all aswell. (A sure hit at some parties for some reason) Heh. My initials are AJCNSL. And here's my card for this week; a collage of distressed paperpieces, some chipboard & a handcut feltflower w/a pearl in the middle.

Ukas utfordring fra Emily var initialer. Våre initialer. Jeg har seks navn i navnet mitt. Seks initialer. Navnet mitt har alltid vakt litt oppmerksomhet såsnart folk har fått snusen i hele navnet mitt - det er visst artig med seks navn. For noen har det også gått sport i å huske alle navnene mine riktig. Heh. Da jeg og søs var små så "kranglet" vi og jeg ertet henne med at jeg hadde fem navn - ett mer enn henne. Nå har jeg seks, fordi mitt gamle etternavn ble skjøvet til mellomnavn da jeg giftet meg.

Takk for gårsdagens kommentarer - interessant å se at jeg visstnok er en digital purist. Godt å skjønne at det ER helt iorden å redigere bilder for å gjøre de bedre. Finere. Forhåpentligvis. Skal iallefall eksperimentere mer og sånn tror jeg :)