Humtehum. I'm alive. Things are happening. I'm happy. :)

First, I'm currently planning and sceduling some future classes for this spring (and the rest of the year :p). I don't think I will be doing massive teaching when it comes to this spring - still have some personal things to wrap up first....but there are a few exciting & fabulous things lined up for sure...I'm not sure if I can tell right now but I will soon I promise :) Best of all? Most of the classes will be open for both sign-languageusers and hearing people.

I also got an amazingly freakin ...I'm almost speechless & was this .. close to fainting....news the other day...I know...I'm such a tease ;p) In a few weeks for sure =) I'm still blushing and almost fainting when thinking about it.

Right.
I was forced to do a selfportraitthingie the other day. You like? (no Anna Im so not gonna do this more than necessary!)


Har hatt et par spennende dager nå med noen gode nyheter... om alt går bra kan jeg avsløre noen av planene fremover, men inntil videre......må jeg bare si "ÅÅÅÅHHHHHHH" så kult og la dere vente (as if noen cares :p) Et par av de går ut på fremtidige kurs med meg denne våren...kurs som vil være åpne for både døve og hørende... jeg har ikke tenkt å kurse så veldig intensivt denne våren, men et par kule gigs greier jeg å presse inn - vi får se når ting forhåpentligvis blir 100% sikkert. Ohwell. Back til å fikse samples! *smile* *wink*

Ha en super helg! :D