Ahh! So exhausted!
First, the good news: I got myself a new chellphone yesterday! Nokia N73! Yay! Am also done with the "creative" work at scrapping.no, which tbh is quite a relief. I'm glad I got the chance in the first place, it showed me something I still really enjoy doing, and showed me that hey, I can do this too....but enough is enough :p I wish the new ones good luck :)
And to the bad news...our car broke down yesterday - resulting in the towtruck dropping by to fetch our car to the garage. Oh joy. Isn't just so typical. I love such unexpected expenses at Christmastime. Yey.

Dropping my last works for scrapping.no below here. Enjoy :)

Gosj! Noen dager føles mer slitsom enn andre, og dagen idag er akkurat en sånn dag. Ikke fordi dagen i seg selv er noe særlig slitsom (eller?), men fordi en føler seg så utslitt og ja..sliten :)
Igår skaffet jeg meg endelig en ny mobil, etter at den lånte mobilen jeg hadde sa takk og hadet for seg for et par uker siden. Nokia N73. Yay. Med 3G, slik at det blir (forhåpentligvis) enklere å prate med mamma og søs over videonettet. Testa det litt isted med søs mens hun var i byen på vei til et julebord. Hihi.

Ellers er nyheten om at vi i de kreative på scrapping.no gir oss ute, og også nyheten om hvem som blir de nye. Ønsker de nye all mulig lykke til! Selv er jeg glad for at "min" tid er ute. Det var en fin sjanse - en sjanse som viste meg at jeg faktisk kan om jeg vil, og som viste meg en sjanger jeg skjønner jeg faktisk liker å gjøre/pusle med. Det er jeg veldig takknemlig for. Ikke minst for bekjentskapen med de flotte jentene! Men - det er også godt å være ferdig med de kreative. :p

Ellers ga bilen vår opp igår kveld -- dvs - viftereima røk. Urk! Bilen ble tauet inn på verksted idag morges, og beskjeden fra verkstedet denne ettermiddagen var at joda, de hadde bestilt nytt reim, men at de ville se nærmere på bilen imorgen også, så prisanslag kom ikke før da. Eek! Jeg sier som Pondus: Det er to ting jeg frykter mest her i verden: Bilmekanikere og tannleger!! En kan jo ikke gjøre annet enn å mukke ovenfor disse skumle folkene :p

Ellers tilbrakte jeg dagen med å få unnagjort noen julegaver, IKEA tur og siste møte med veiledern for dette året - neste blir ikke før uti januar :p

Her er forøvrig de siste "verkene" mine for de kreative - jeg er virkelig fornøyd med LO'ene her, og "bilderammen" ble ikke så verst heller :)

Etter skisse av Lisbet

Materialpakken fra Papirloftet: Bilderamme av Daisy D, Heartwarming stickers og Junkitz Chipboard Coverz

En LO laget med restene fra Papirloft-pakken vi fikk