*sigh* it's raining here. Rain rain rain. Some days ago the local papers claimed that it's been raining for 40 days and nights here in Bergen. It must be closer to 50 by now. As my brother in law would put it (and he did): Noah eat your heart out!

Yesterday was moms bday btw. Happy bday mommy! (not that I think she reads this blog, but still.. :p) I sent her a frame and some Christmast-cards for her bday, can't show them here yet as the last thing I heard was that she still hadn't recieved them. Like, just in case she actually do drop by. Don't wanna ruin her surprise :p

We've had a nice day today - watched Simen play & win a game (basketball ofc), baked Christmas-cake and homemade pizza. Yay. Might make tortillasnacks later tonight. Either that or hit bed early - feel so tired these days. Must be the upcoming Christmas stressing me out :p

Oh, I also got to finish another layout-challenge yesterday - from Nella - scrap my city. Right. Boring pictures, but a nice documentation for my BoM - these are the flats I've lived at since I moved to Bergen - before we bought the house we live at now (not added in the layout).

Sukk. Julen ser ut til å bli kjedelig gitt - iallefall førjulstiden - regn regn regn og atter regn her i Bergen. No big surprise, men still..

Har ellers hatt en fin dag idag - var med Simen og så laget hans vinne basketkampen idag, bakt julekake og hjemmelagd pizza. Om jeg orker fikser vi kanskje tortillasnacks senere ikveld - quesadila laget av tortillalomper, blåmuggost og gulost (eller bare Ridderost), stekt bacon og jalapenos. Med salsa og rømme til. Nam.

Legger ved en utfordring fra Nella - nemlig å scrappe min by....right.... kjedelige bilder, men en viktig (?) dokumentasjon til min BoM -- nemlig hyblene jeg har bodd i siden jeg flyttet til Bergen. Jaja. One down - one to go! (Har som mål å bli ferdig med alle utfordringene jeg har fått til nyttår....og bare en gjenstår.....:p)