Nu-huh. No cooperation from Amalie when the kindergarten had their "santaparty". Jeje. These are the "best" pictures I got. Adrian's good, he mostly knows when I'm taking pictures and loves posing. Amalie tho.....jeje, she still got a few years to learn the skill :P The picture of me and Simen is a very old one I found on one of the backupdisks from my old HDDs. I believe it's uh, maybe seven years old? I only added the snowstuff around (various brushes found on the net, among them Pysselgummas stuff too) - the santahats was there already, heh.

Anyways. I believe I'll be updating the blog from Oslo - I mean - I figured out how to blog from the mobile for a reason no :p Still. Here's a MERRY CHRISTMAS to all of you dropping by!!

Gledelig jul og sånn! Amalie er ikke helt dressert når det gjelder å posere foran kameraet - men det kommer nok, så mange bilder som jeg tar av ungene ;) Fant et gammelt bilde av meg og Simen - det må være minst syv år gammel - tror jeg lagde den til den gamle hjemmesiden eller noe sånt - med nissehatt og alt :) La til div. snøbrushes nå i ettertid - litt forskjellige brushes jeg har snappet opp på nettet, bl.a. Pysselgummans brushes. Nissebildene har fått Rhonna Farrer frames rundt seg :) Uansett - kommer nok til å holde bloggen oppdatert, særlig nå som jeg kan leke litt med den fra mobilen og greier, men jeg ønsker dere alle som er innom en RIKTIG FREDFYLT JUL!!

Viser ellers julegaven til barnehagen - en altered boks med pepperkaker oppi. Er ikke Bohemia Christmas lekkert til sånt?? :)