Ah! Playing with cards is fun! So when Ali E posted her weekly challenge in the AEzine about displaying your (or well, in this instance, mine :P) word easily spotted at the workspace I looked at the cards and thought it'd make a nice miniplaque to stick on my shelf along with some other minipictures that's uh, leftovers from layouts where I didn't need them afterall. Anyways. As my cam still is away (no word on wassup yet), I had to use my mobile to take this picture. Not too bad a substitute no? Here's a closeup aswell. Oh. And don't worry. I took one of the jokers. Still got 52 cards just for Emilys challenge :)

There's actually snow outside right now - but for how long - well, that remains to be seen. It stopped snowing now for a while and it's pretty wet outside. Still. Wish I had MY CAMERA to capture the little whiteness so I'd have a proof that YES we actually got some snow this year :p Ohwell. I think there will be an official word on it soon, haven't seen any yet - but since Kathrine already posted the link at her blog I hope it's ok that I am too: Scrappefeber by Hobbyhimmelen! Sounds like fun, no? Another challenge to add on my gotta-join list. Phew. It's starting to GROW :p (10 days into january and I've got 11 layouts made. Not too shabby :) Hope I can keep up with the growing list of things I wanna do and join :p )

Ali Edwards har en ukentlig newslettergreie der hun utfordrer leserne til å gjøre forskjellige små ting. Forrige ukes utfordring var å finne et ord som skulle være ditt eh..ledetrådord liksom, for 2007. Jeg falt helt og holdent for hennes ord for 2006 - "play". Denne ukes utfordring var å ha dette ordet lett synlig for en - jeg valgte å lage et kort (fnis...kort er gøy for tiden :D) med ordet PLAY på og klistre det på hylla over scrappepulten min. Altså, "lek" - det er jo egentlig det jeg gjør allerede da, med scrappingen min - men en reminder er alltid velkommen. Lek mer med farger. Lek mer med oppsett. Lek deg gjennom hele prosessen. Ha det gøy. Nemlig.
Våge mer kanskje. Vi får se. :)

Ellers - den har ikke startet enda og jeg har ikke sett noen offisiell word ang den noensteder, men siden Kathrine postet linken i hennes blog så våger jeg å poste den her jeg også: Scrappefeber! En ny konkurranse der Hobbyhimmelen står bak. Spennende! Dette må jeg definitivt få med meg :) The M game på Minneriket (Som forøvrig er verdt å sjekke ut! Digger reglene der - akkurat den konkurransen er kjempefin for både de som har mye og de som har lite scrappetid :) ), og Scrappefeber. Det burde være mer enn nok til å holde meg opptatt om kveldene fremover, eller? Og så pushe inn litt DW2007 greier innimellom, og flue så mye jeg kan. Og gjerne få med meg noen effers-greier og. Yep. Plan!