Yay. The Burning Crusade releases tomorrow. Or well actually, midnight tonight - here's the countdown site (and the place where you can register your expansion). That's the expansion pack of the game World of Warcraft, if you weren't aware :p Our copies were mailed two days ago - so I *assume* it'll arrive sometime tomorrow. Yay. Looking forward for more xp grinding and leveling and new stuff. I think :p

Anyways. Week 2 of Emilys cardchallenge has arrived - yeah! Sure have been looking forward to that new challenge :D "What's powerful to you?" Hm. I guess that'd have to be love. The love I feel for my children, the love I have for my hubby (at times :P) and the love I hope he'll still have for me for years to come. The background is a collage of various distressed newspapers. I've elaborated on the word at the backside of the card. Not happy about the stamping, shoulda done a little more of that *before* the word was glued on the card - but ohwell...now I know :p

Uke to av Emily's kortstokk utfordring: "What is powerful to you?" Det må vel være følelsene - båndene og kjærligheten en har til ens barn og den en er glad i. Har forklart det litt nærmere på baksiden av kortet :)

Håper alle får en finfin scrappeuke - har et lite "luksusproblem" jeg, har laget to LO'er til Scrappefeber og aner ikke hvilken av de jeg skal velge..urk. Har jo litt lyst til å være med videre og, da. Den fine og "klassiske" eller den tøffe men litt veldig rare LO'en. Mainstream eller uvanlig. *klø seg i hodet* Jaja. Har noen dager på meg til å bestemme meg da :P Begge er såklart fluet med DW2007 utfordringer ;)

Nå er det forresten ni dager siden jeg leverte fra meg kameraet&den ene linsen ...uten noen som helst tilbakemelding...... de skulle jo ringe når de hadde tatt en kikk på kameraet..urk...*abstinenser*