Wow. This one took me like, uh, close to one week to finish off. That's pretty much a new record for me, as I usually spend one to two days on a layout - maybe three including the preparation of the pictures and some pondering on the journaling and stuff. But this long? For just one layout? New record I'm sure. The journaling was the hardest part of this layout - and when that part was fixed & set I suddenly needed the help of someone with QK for some parts ("same" and "mix" - thanks Dinna!) and that took some days aswell. Ofcourse it's not helping much that I'm bizzi bizzi bizzi trying to level up in World of Warcraft in the evenings - we're falling behind and it seems like we actually -gasp- have more "real life" now than we used to in the good ole' days. Kids and lots of other responsibilities kinda. Terrifying. We're growing old! But I digress. Right. This layout. I'm *blush* trying for the Scrapologie DT-spot. Not a chance in hell ofc, but you never accomplish anything without trying, no? Their kits looks totally yummy yummy. And at least it made for some good fun on the journaling side. Haha. Especially that "scandinavian simplicity with few but interesting details" part - LOL. A prettier way to say "I-have-no-clue-nor-ideas-what-to-do-now-so-that's-just-it". Thanks for the help & brainstorming Gyda/Katta/Kathrine. *chuckle* As soon as I've finished deciding what other layouts/projects to send in I'll do that. Soh!

I really adore lettersize these days. So easy (normally :P) to scrap & complete! And oh - CHA is fast apporaching and I totally, totally envy those who'll get to go there and get lost at that convention. Woah. Ofcourse it'd so suck to just see and not be allowed to immediate purchase, like, for own use - but still. All the new and fresh and funky stuff!! *drool* So looking forward to especially Scenic Route and Basic Grey. YEah! And MME - I have no idea what they'll do for CHA but I'm sure it'll be great!

Wow - ny rekord for meg gitt - å bruke cirka en uke på en og samme LO! Vanligvis gjør jeg unna LO'ene - selve arbeidet på de - på en-to dager, toppen tre inkludert litt tenking på journaling-delen, oppsett sånn før jeg setter igang og redigering av bilde. Denne gangen var journalingen en hard nøtt å knekke, men det gikk tilslutt med litt brainstorming og QK hjelp fra msn-damene. Og så må det innrømmes at det at kveldene går unna til WoW spilling og levling for tiden kanskje spiller inn og :p Men. Da var den LO'en laget - skal bare sjekke litt rundt etter hva slags LO'er jeg skal ta med og så skal jeg ta og sende den inn tenkte jeg....til Scrapologie's DT search. Fat chance, men det er da en sjanse enn ingen enn om jeg ikke skulle sendt inn. Eller noe sånt.

Kathrine skrev forøvrig i bloggen sin om det å lage layouter og formålet - og det er forøvrig noe jeg og har tenkt litt på og har skrevet litt om på minneriket - jeg klarer bare ikke å "bare" lage en layout sånn helt uten videre gitt. Jeg må ha et sideformål, "noe" jeg kan lage layouten til. Nettkurs, utfordringer, konkurranser. Og DT søknader *blush* Sånn innimellom er det ganske forfriskende å bare lage en layout "just because", noe jeg gjorde for noen uker siden da jeg følte det ble litt mange konkurranse-og utfordringsLO'er - men utover det - jeg synes fortsatt det er gøy, drivende og givende å lage LO'er til et eller annet utover det at de skal inn i albumene mine. Jeg føler meg heller ikke så fryktelig begrenset av oppgavetekster eller noe med tanke på type bilder jeg bruker - er da sikker på at jeg bruker variert med typer bilder og sånn...tror jeg da? :) Men for all del - det er viktig at dette skal være gøy og noe en kan være stolt av å ha i *sine egne* album - så jeg håper virkelig Kathrine og andre som kanskje begynner å "tvile" finner ut av det *uten* å slutte å scrappe! :)

Anyways. Blir visst en kjapp Oslo-tur for meg til helgen gitt. Hurra for pappa og hans 60-årsdag. Og kameraet mitt er i Estland! *dåne* *sukke* Jaja. Jeg vet iallefall hvor i verden det er nå. :p