Well alright. As you can see I got so totally inspired by Ingunn (smultringunn) and her layout about her NY resolutions that I decided to make me my own too! I love the colors of the Carnival collection of Crate Paper - so bright, so hopeful, so cheery, so LOVELY! Regarding my resolutions: well, I got so inspired that I'm actually breaking one or two atm - being more nice with Simen (aka spending more time with him) and going to bed early. It's 2am and I just had to finish this one :p BUT - I'm keeping the promise to scrap more and shop less. Well. The first part at least. Scrap more to do shopping justice, right? I've finished three layouts today. One which was started yesterday (god it's so nice scrapping again! after like one and a half week of break or something like that), and two which was started and finished today. Yay. Can't say the two others were as nice as this once (which I actually like - there's even room for one or two more resolutions at top!), but at least I did scrap! Yay!

Anyways. Had a wonderful New Year - thanks to the many cool and nice people celebrating it with us, and thanks to Simens mom letting us slip away to celebrate this night with others without our children (we spent the dinner and evening with them tho ofcourse :) ). Here's some pictures taken with my cam, and I'm afraid more people have pictures aswell but I'm not gonna show them. The pictures aren't that interesting btw - only for those attending I guess. We spent the evening with 7 swedes, one austrian and 30-40 local people, most of them playing the same game as us - WoW. Such a great way to start off the year! I even spoke English pretty much all night. I'm so friggin amazed at myself. I think people understood me too :p


Ahh -- har hatt en kjempeknall nyttårsaften med stor fest for en god del WoW spillere, blant annet en håndfull svensker og en fra Østerrike og :) Super kveld/natt!! Kom meg ikke hjem før i femtiden :) Stakkars Simen måtte være igjen og låse lokalet, så han kom ikke før i sekstiden - og så gikk han hjem fra lokalet mens jeg fikk sitte på med noen andre. Snille Simen :)

Har forresten blitt *så* inspirert til å lage en LO etter å ha sett Ingunn's nyttårsforsettelser-LO. Så her er min take på samme tema :D Digger Carnival-fargene - så spunky og fresh og liksom litt passende til en sånn optimistisk liste...for ja - den er litt veldig optimistisk på enkelte punkter :P *cough* Har ellers faktisk laget tre LO'er idag - men to av de var til Minnerikets skissekonkurranse, så... :) Planen er å scrappe en del imorgen også, for nå har jeg jo hatt en laaaang (og litt ufrivillig) pause - så det er godt å komme igang igjen :) Og så får jeg nok ikke muligheten igjen på en liten stund heller, så må benytte tiden jeg har ;)

Ellers - Kine - kjolen er kjøpt på ebay *fnis* Digger den...så fiiiin.....litt vel kroppsnær da, men det er en av tingene jeg liksom skal fikse litt på i 2007..........(in my dreams :p).

Må ellers få nevne at jeg digger min "Designing with 2007" som jeg fikk til jul av Siri på Papirloftet....virkelig kjekt med en greie som gir en små tips/ideer for hver dag - ikke nødvendigvis revolusjonerende, men ofte veldig greie ideer/detaljer en kanskje har glemt. Jeg er av den typen som ofte bestemmer meg for at "ok, denne gangen vil jeg scrappe noe med XXX teknikk" eller merke eller tema eller noe sånt, og prøve å gjennomføre det - så sånt synes jeg er veldig kjekt å få input om :) Vurderer litt å være med på "Designing with..." opplegget på Lifetimemoments - vinneren får nemlig være med på et "Designing with" prosjekt som gjestedesigner! Ikke det at det er noen sjans da, men det virker som et ganske artig opplegg da :)