Gotta admit I'm pretty darn tempted...Cathy linked to these tshirts, and well, the segment is uh...true...I'd guess...not that I'd know cause I woudln't have anybody else to compare with kinda..uh..er..right :D Might order one. Might actually wear it aswell on like, bulletproof no-show-grandparents-in-law-days. Or something like that :p

Anyways. Uh. Yes. Finally got around to do Emily's cardchallenge week#3. The question was: "I am..." Well. I immediately thought of Pearl Jam's "I am mine" song - then proceed to think about one of my all-time fave quotes from Tori Amos: "She's been everybody else's girl, maybe one day she'll be her own". Alright. Didn't feel too inspired to figure out cool things about my card this week - sorry - but I did feel like trying out my new chipboardshapes (a lovely RAK from Earane on minneriket :) ) so. Daisy D papers, MM stickers, Cherry Arte chipboardalpha & painted Plain Jane paisley. I wrote Tori Amos' quote around the edge. Not very visible nor easy to catch with that pp, but *I* know it's there and that's good enough for me :)

Still in a low-flow scrappingmode - but I've recently played around with the Bare Elements Josh Wood Blocks. SO CUTE!!!! SO MUCH FUN!! (and so much waitin for the glue to dry for each side :P) Anyways. Here's one look. My blocks has three different looks, and I'll alternate them whenever I feel like doing so. Here's my family at row 1 (yeap, that's me too), Simen's bro's kids at row 2 (all boys :P) and my sis' cwute girls at row 3. It really makes me happy looking at my family and all our nephews and nieces close to me like this - this one is also placed upon the shelf above my scrappingdesk. Yay! I'll share my fave block look in a while. Save the best for the last, no? (and yes, I had three diff. looks on these blocks, but I didn't like how the third turned out. One good advice: Don't stamp and emboss stuff on the papers AFTER they're glued to the blocks. It'll be kinda too late to save the look if it didn't turn out the way you wanted. *cough* :p)

Anyways. I've decided that I'll scrap something tonight. I think it'll do me good. I hate going several days without actual scrapping :p

Her er mitt bidrag til Emily's tredje uke med kortstokkgreia. Denne uken skulle vi skrive noe om oss: "I am..." - vel, tankene gikk øyeblikkelig til Pearl Jam's sang "I am mine", som jeg liker veldig godt, og deretter spant tankene videre til mitt favorittsitat fra Tori Amos: "She's been everybody else's girl, maybe one day she'll be her own". Jeg hadde på forhånd delvis bestemt meg for at denne utfordringen skulle stå i impulsens tegn - dvs - at jeg ikke skulle tenke eller gruble for mye - bare gjøre og skrive det som faller meg inn når jeg ser promptene fra Emily... så. Følte meg ikke så veldig inspirert når det gjaldt utformingen av kortet dog - no ideas - men ville iallefall bruke en av chipboardshapene jeg fikk i en RAK fra Earane Oronar på Minneriket.

Ellers har jeg puslet litt med Bare Elements fra Papirloftet i det siste - her er Josh Wood Blocks - det kule med disse blokkene er jo at man kan lage seg forskjellige mønstre og "looks" - og her er et av de; bilder av min lille familie (inkl. meg :p) og våre nevøer og nieser. Guttene er Simens bror sin, og jentene er min søsters. Digger blokkene - går jeg lei av å se på det samme så bare omarrangerer jeg de og får noe nytt å se på. Favoritt"mønsteret" mitt skal jeg vise litt senere tenkte jeg. Kan ikke vise alt på en gang heller..eller? :p

OG!! Scrappefeber's avstemning er igang!! Over 40 flotte LO'er - og kun 20 går videre. Bli med og stem du også! :) Avstemningen avsluttes fredag 26. :)