Just finished reading Becketts "Happy Days". I like it.. I like absurd plays. They're so....absurd....and that's what I find most peculiar and actually pretty fascinating. Poor Winnie...stranded in time, almost frozen in a marriage that holds her back, she almost seem to me like one of those women in the madhouse (well, from american movies anyways), clinging to their little things, their little routines, their mood swinging swiftly.. and yet, her hope is still intact, like a horse with the eyethings on, trotting steadily on...losing track of time...so sweet, so blind, but at times very clear...ahh.. need to read more absurd plays, I really do fancy them, and it's been so long now :)

Anyways. Adrian recently lost a tooth. He's becoming so big now :) So proud of his lost tooth :) I made this layout after an ad. It started out cool but I lost it somewhere along the road - jeje. And how come I just cannot do/keep anything straight? *sigh*

Har forsøkt å lese litt igjen -- denne gangen Samuel Becketts "Happy Days" - et absurd stykke i to akter. Man kan si mye om absurde stykker - det er vel sånn at enten så liker man de, eller så gjør man det ikke. Jeg hører nok til førstnevnte - jeg digger absurde stykker, de er så...herlig absurde! Veldig fascinerende og på sin egen måte så forteller de ganske mye egentlig -- om alt og ingenting. Kanskje jeg er litt snodig. Hadde aldri helt sansen for "Don Quijote" eller Brechts stykker feks. Men synes Goethes "Faust" er nydelig (Hm..kanskje jeg skulle lese den igjen..hadde aldri sansen for "Unge Werthers lidelser" dog....så whiny og masete! Jøssda....sjanserskifte kanskje, men bleh)

Jaja.... nytt fra heimen: Adrian har mistet en tann! :P Sååå stolt - store, lille gutten min :) LO'en er laget etter en AD-utfordring - den begynte kul, men et sted underveis så ble det bare tull og tøys...jaja... og hva er det egentlig med meg og skjeve linjer?? *sukk*

Nei, tilbake til arbeidet med meg! (sitter på uib nå ja...møte med veileder'n om 1 1/2 time, eek!)

Edit: Møtet med veiledern gikk finfint! :)
Edit2: Gaah..kan ikke posten gjøre noe riktig!? Pakka mi fra Papirloftet er havnet på en annen postkontor enn den vanlige, og der kunne de ikke si om pakka mi fortsatt var der eller blitt videresendt til "mitt" postkontor, for de hadde ingen opplysninger om den der gitt....*sigh* Krysser fingrene for at jeg finner den på et av stedene i ettermiddag, og at den ikke er blitt lost pga postens rot....:(