I love lettersize! Only been doing lying lettersize - been pondering about trying standing once, but I want to know that I can purchase okay albums for that before trying tho. Am using lying lettersizealbum from Bazzill atm, and it works great so far :)

Here's a layout I made for the AD challenge #7 at Minneriket. I'm also looking forward to future challenges/contests at Minneriket. So fun - check out Minnopol if you can :D I hear they made a real gameboard aswell for that purpose :) Anyways. Uh. Hm. Got lost. Oh! Yes! New scrappingstore in town! Grand opening next sat (23rd) --- looking forward to that one - I'm excited :) Hope they got decent offers =)

Aaahh digger lettersize! Så fantastisk enkelt å jobbe med liksom :) Neida - kommer ikke til å gå helt bort fra 12x12 - enkelte oppsett eller temaer passer tross alt bedre på 12x12 -- men digger virkelig lettersize mer og mer! Særlig single og - før synes jeg det passet best til doble, men single er kult og :) Har litt lyst til å prøve stående, men verger meg litt enda til jeg vet jeg kan få tak i ok stående album - da skal det prøves ut også! :) Her er en LO jeg lagde etter inspirasjon av en reklame (McDonalds-reklame faktisk :P) på Minneriket. Forresten, bli med på Minnopol som begynner om ikke alt for lenge på Minneriket! Hører rykter om at de har laget et ekte spillebrett til det formålet også :D Det blir iallefall spennende å se hva spillereglene går ut på :D

Ellers så er jeg veldig spent på den nye scrappebutikken som dukker opp her i Bergen snart - Hobbykroken. Var litt skeptisk i begynnelsen, for den har jo en litt snodig opprinnelse da, men bildene jeg så fra lokalet ser da faktisk bra ut -- så er bare spent nå :) Håper de har bra tilbud og ikke minst ok prisnivå på tingene i butikken, da :) Skal iallefall få med meg åpningen nå på lørdag - og det skal visst en del andre scrappere og (for some reason :p) :) Ikke hver dag det åpner en ny scrappebutikk i nærheten liksom :)