Yay. It's been a bit hectic lately - prepping for wedding at sat, then packing & preparation to the courses in Oslo this week. I've got two things I'd like to show:
One -- this layout is made by my mother-in-law made sunday evening - she was my guinea-pig and got to try my introductioncourse for scrappingnewbies. It was pretty cool, she was playing along and interested and came up with her own ideas -- she came to think of the Bob the Builder figure which she had lying around at her kitchen and thought of it for this layout, and the hammer-shaped journalingbox is also her own idea. Cool! The sketch is Ceciles from Papirloftet :)
Two -- I made this minialbum outta old cardboardboxes & Chatterbox (after an idea by Donna Downey). Kinda turned cool don't you think? :) It was a part of our gift to Simens childhoodfriend who got married last Saturday - the pictures are from his Stag-night/bachelorparty.

Anyways. FINALLY finished the picture-cleanup -- and I'm not quite sure as it's been a bit back and forth (added some new pictures in the middle of the deleting) with the 2006-cat, but I think the final cleanup ended at about 10GB just from 2006. Yey..? As a sideeffect - I'm fed up looking at my two childrens faces. So fed up that the latest layout I made is of my youngest niece, Tuva :PDet har vært litt hektisk her i det siste -- først gjøre klart etc til bryllup på lørdag (hvor jeg bl.a. lagde et minialbum fra utdrikkingslaget til brugdommen av bølgepapp & Chatterbox - etter ide av Donna Downey), så forberedelser til denne ukens kurs i Oslo, bl.a. pakking, finpussing av tekst og ikke minst utprøving av kursopplegget på svigermor som stilte opp som prøvekanin igår kveld :) Hun lagde den grønne layouten dere kan se her -- og var en superb prøvekanin...ga fyldige og bra tilbakemeldinger & forslag og var ganske så kreativ -- etter at vi fant ut at hun skulle scrappe det bildet så kom hun på at hun hadde en Byggmester Bob figur fra en kjekspakke liggende på kjøkkenet -- og insisterte på å ha en hammerform til teksten....kult og gøy med en slik kreativ og initiativrik deltaker! (Skissen er av Cecilie på Papirloftet forresten :) )

Er ellers endelig ferdig med slettinga av bilder, og har brent backupCD'er til utplassering hos mine foreldre + svigermor.....slettinga i 2006katalogen endte på ca 10GB!!!!!! (litt pluss/minus, for jeg la til noen nye bilder samtidig midt i slettinga). *faint* Ellers resulterte det også i at jeg nå er såååå lei av å se Amalie og Adrian på bilder!!! Så lei at da jeg skulle scrappe lørdag før bryllupet så bestemte jeg meg for å bruke niesen min Tuva som scrappeobjekt :D

Ellers har jeg ryddet og ryddet, og funnet frem en ca 2cm bunke med mønsterark jeg er lei av (bl.a. hele kolleksjoner av Chloes Closet -- skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg shoppet de arkene der) som min søster og niese skal få. Vurderte å selge de først, men tja....det er jo bedre å glede søs & niesen min da :) Regner med at Pia tar "førstevalget" på arkene før Becca får restene....*fnis*