Sooo.....hit a party last night, had great fun and didn't find our way back home until almost five in the morning....and then ......I had to get up early.....because Simen wasn't feeling well (he wasn't drinking, so it wasn't that)....and woo....I didn't know you could be this dizzy in the mornings (I kinda always sleep for a very very very long time after a nice party :p). Anyways. While waiting for Simen yesterday (he was on a daytrip to Oslo to attend a basketclass) so we could go to the party, I found Gudruns beautiful layout which was up for scraplifting...and I really, really fell for the fun and whismical play with paint and the whole layout.....so, fighting time (I was kinda supposed to do my "what-to-wear-tonight" routine) I made this layout in almost no time (well - during the evening, had to try to be patient and let all the four layers of paint dry *sigh*...per picture!!)...having lots of fun along the way......it's really pretty cool to use paint just like that! I've used Bohemia (love! - whole 5 papers from their lovely lovely lines! Think I need refills soon :p), both MM and Lil Davis paint (glittery sparkly paint! all over the layout! Even on the flower aswell! too bad it doesn't show too well at pictures :( ) and also used distress ink all over (tattered rose and a bit of fired brick :) )

Sen natt *cough*, fortsatt litt svimmel selv midt på dagen, men hadde masse gøy igår for det :) Igår var forresten den store stressedagen, med besøk hos nyåpnede Hobbykroken, fotopapirhamstring på Binders, innom Papirgleder, polet (jepp, må fortsatt vise leg der...*sigh*) og en kjapp tur til butikken for å raske med meg en grandiosa til middag. Alt det med ungene på slep. (Vel, Amalie sovna etter Binders, så :p) Og så fikk jeg se Gudruns scrapliftoppgave på PG, og måtte bare forsøke meg på den når jeg egentlig burde prøve å finne ut hva jeg skulle ha til kveldens fest. Masse maling, masse gøy -- og helt ferske bilder -- flaks at jeg fikk det for meg at jeg skulle ha en søt-Amalie-session tidligere på dagen -- det har jo gått en god stund siden sist når jeg kun knipset Amalie ute just because liksom...:p Greit at Simen kom hjem litt sent - halv ti - så jeg fikk masser av tid til både scrapping og fundering over festplagg (alt fra overdone til underdone -- gikk inn for sistnevnte :p) Ahh...snike til meg litt mer søvn før Amalie våkner fra formiddagsluren sin tror jeg :) Så blir det vel en tur ut på lekeplassen - det er jo tross alt et nydelig vær ute nå med sol og varme og greier :) Ha en god søndag!!