Oooo....after a short (but boring!) lowdown (helping others to scrap didn't exactly make me wanna scrap myself - felt too exhausted) I'm back on track....I think! :D Scrapped one layout yesterday and two today! (Did you know that if you cut one of these paisleys from the Bohemia papers you'll get a sorta whale? *boggle* Now I need whale-pictures :P) Anyways. I can't really show'em off yet, (but I really like how they turned out for once) so I'll throw in another old layout -- one that I made for the sweblog contest. I really like how it came out, and I loved the challenge itself - different but fun :)

Yay! Etter en kort men kjedelig periode der jeg følte meg sliten av scrapping (det å hjelpe andre med å scrappe var litt utmattende - følte jeg mistet litt gnisten til å scrappe selv...heldigvis var det bare kortvarig ;) ).......scrappet en layout igår og to idag :) Og er faktisk temmelig fornøyd med de - det er ikke så ofte jeg er! :) Men -- kan ikke helt vise de enda (en var til de kreative på scrapping.no og en til stafetten på minneriket...og en får jeg ikke vise i det hele tatt, bleh... ) men.... viser en annen layout istedetfor - en jeg lagde til den svenske sweblogkonkurransen.....nådde ikke opp, men jeg ble ganske fornøyd med denne også og syntes oppgaven var skikkelig kul :) )