Black background is nice :) So is white. And colored. Hm. Ohwell =)
Here's two of my recent layouts -- the one with me and my children was scrapped during my stay at sis -- before the courses started ;) Then I thought I'd do another one yesterday -- this time taking the challenge from Kathrine and scrap one of my weddingpictures. Funny one about the latter one -- I was so satisfied and kinda liked how it turned out when dh pointed out that it looked like a whale. Ugh. After that I couldn't look at it without seeing the whale......so.....did quick rearranging today and ...well....a bit too much, but much better than having a whale on my wedding-layout at least :p

Look, a whale!!

Gone!

Her er to av de siste layoutene mine -- den ene (med meg og ungene) lagd hos Pia, og den andre igår.... en av de jeg var fornøyd med...helt til Simen syntes det var så ustyrelig morsomt med hvalen.....:p Så...etter en kjapp omarrangering idag ble resultatet....vel...en litt voldsom hjørne, men en ser iallefall ingen dum hval nå lenger :P

Anyways -- sliter du med herma dottoen? Her er et tips som iallefall funker for meg!! :)
Og er det ikke fint med de små gledene? Idag var min lille glede at hvitløken jeg kjøpte før jeg dro til Oslo fortsatt var like frisk og fin -- uten grønne skudd! :) Hvorfor skal det være så vanskelig å finne slike fine hvitløk(er) sånn før en har kjøpt en og sett etter?