Sooo..uh...I was like....experimenting...and trying out some new stuff inspired by Teesha's journal pages....playing around with pieces from my "Empire" film mag, small pieces of leftover CB, H2O and at the same time trying this effer dare #39 made by LSS winner Falyn Cahall...well...it kinda turned out.....weirdish.....not quite sure what I think of it yet....it's an experiment for sure....eh...ohwell :) My secret? Well..it's just that...I'm a controlfreak when it comes to pictures of myself....really...I'm trying to let go.....cause..well..it's just me, that's how I look....but still..it's a long process of feeling it's okay to look at and show pictures of myself...I need to feel 100% confident I'm okay with the pictures of me..if not..I hide or delete them....jeje..but I'm working with it :p

So. Collage of film mags, CB, old and new SR and some scripty pp. Buttons....painting....H2O (sooo sparkly!!!) and HS chipalfa.


Jaja....prøvde meg litt på collageteknikk inspirert av Teesas journalsider, samtidig som jeg tenkte jeg skulle prøve meg på Effer dare #39...å lage en LO om en hemmelighet....min hemmelighet.....er rett og slett at jeg er en kontrolfreak når det gjelder å vise frem bilder av meg selv...jeg er ikke helt komfortabel med hvordan jeg egentlig ser ut....så bilder blir utsatt for en streng sensur og evt. redigering før jeg føler meg ok med å vise de frem.....teit, jeg vet det -- og jeg jobber med saken - å akseptere at jeg ser sånn ut og ikke alltid like pen sånn som jeg tror jeg gjør inni hodet mitt ;) Anyways....selve LO'en.....vel..det er som sagt et eksperiment...og jeg vet ikke helt om den er direkte stygg eller litt kul fordi den er så rotete....men den ble litt sånn personlig underveis da.....masse lag på lag med CB, ark fra det britiske filmmagasinet "Empire", gammel og ny SR og et ukjent script-ark..og så knapper (en del av RAK'en min fra Gyda - tusen takk!! :) ) og H2O maling.....skulle jeg ta'n helt ut og overdrive litt så kunne jeg likegjerne ta med masse knapper og, tenkte jeg :)