Here it is..my cover for "you think you know.."....I *think* I'm done....wanted to have a little charm with a minipicture of myself dangling in there somewhere, but couldn't find the minicharm I thought I had...jeje...this will do...nothing fancy, but it's bright and happy and will do :) I dunno if it shows but there's huge Heidi Swapp ghostalpha (Bordeaux...love that font) in the middle spelling "me". There's also a tiny "know" at the upper corner -- cause I'm not sure this really will be a "know me" book --so....it's small and the stamp says "me?" with ? because of that kinda :P Don't wanna promise anything I can't keep ;) My current plan is to use kraft (LOVE IT!) cardstock for the pages...one page per mood methinks...we'll see :) It's uh, 10x7.5 inches -- so slightly smaller than a lettersize. Made outta cardboard and Basic Grey Romani btw :)

Her er albumet mitt for "You think you know.." -- ikke så fancy eller kult som mange av de jeg har sett allerede, men den er grei nok til mitt bruk :P Jeg begynner forsiktig -- "know" står med små bokstaver, og "me" har spørsmålstegn etter seg for tja..jeg vet ikke om man faktisk vil kjenne meg etter dette prosjektet...jeg vet ikke...jeg har trøbbel med sånne "åpne deg" prosjekter,....men vi får se :) Står også "me" med store bokstaver i midten -- Heidi Swapp ghostalpha (Bordeaux) med litt hvit maling på...digg!! :)