When walking around downtown I keep seeing cool, urban locations kinda - I want to photograph either my kids or myself there -- but bleh, I'm alone and I can't do anything by myself. But....I'd love to do a photosession downtown if possible cause..I think it'll be cool..and tbh I'd love more photos of myself not taken in the mirror..cause..err...there's only so many selfportraits you can take when it starts getting...uh..boring ....*cough* Just need to find someone who'll want to play along with me :(

Anyways. Did a little challenge I got - this is Amalie at the local nursery (?) getting her vaccination - two this time. Oh the tears! *snicker* Doesnt show too well, but she's really in tears here :p

Sukk...når jeg vandrer rundt på universitetsområdet så ser jeg mange egentlig kule locations for fotosessions...men det er liksom ikke mye en kan gjøre på egen hånd da, og det er egentlig sånt som er litt for flaut å spørre andre om hjelp om liksom....jadda..."hei, gidder du følge meg rundt og ta bilder av meg?" innbilsk? oh yes.. men....bilder tatt i speil blir kule, for all del - men det er liksom litt begrenset hvor mange selvportretter en kan ta av seg selv sånn sett..og å tusle rundt i byen med tripod er litt vel øøøh :p Noen bergenske scrappere som føler for det samme kanskje? :p

Jaja...fikk en liten utfordring, og den passet igrunn fint med en annen oppgave jeg tenkte å gjøre, så ...ikke så voldsomt resultat, men det var greit å få scrappet de bildene iallefall... bildene er fra helsestasjonen da Amalie fikk to vaksiner -- tårene spratt ut med en gang og hun gråt som en..eh..ja..unge :p