Ahh yes. My EQ life. It lasted for a little more than five years - from 2000 to 2004. EverQuest. I don't really miss the game, but I do miss the friends who played the game, who made the game wonderful and funfun. I only found screenshots of my chars when they were like level 27 and 17 - but Laura (ranja) and Noami (chanter) actually hit 70 and 68. I think. Things gets a bit fuzzy over time :p Like 350/400+ aa's on Laura, while Noami just had 200ish. While looking for screenshots for this layout I found a lot of funny quotes. Fond quotes bringing back memories of how we used to be and how we were as friends interacting - the quotes were recreated for the background on this layout. I mean, xping and raiding with up to 70 of the same people from all around the world evening after evening - that makes the group pretty tight and stuff. Ah. I'm glad some have found their way into our server in WoW. But I still miss most.

Anyways. MY NEW SCRAPPINGCORNER! Doesn't look fab? I think so myself :p And I just LOVE Simen..he spent four hours with me at IKEA and then another four hours until midnight putting this together for me. I got my very own corner in the living room, and later today we're gonna move the computerroom into the livingroom aswell - moving the shelves & TV (it's an old TV youre looking at there, our usual one died last week so we're borrowing mother-in-laws old TV until further notice :( ) I'll prob take & show another picture of the whole livingroom when we're done and up & running again :)

Yay! Nye møbler fra IKEA til scrappehjørnet mitt! De er i samme stil som resten av PCbordet, som skal inn til stua og fylle det andre hjørnet der hyllene og TV'n nå står (ok, TV'n dere ser der er en gammel en, vår vanlige døde i forrige uke :( ) Blir spennende å se hvordan det blir -- men jeg tror det blir bra! Vi bruker jo PC'ene ganske mye, så det blir fint å få de inn i stua og bli litt mer sosial samtidig med ungene liksom enn at de skal henge rundt i PC-rommet :P Og så får Amalie sitt eget soverom med nye skap og skuffer - det blir kjekt! Til denne ukens minnopolrunde fluet jeg en utfordring fra Katta og lagde en LO om mitt EverQuest liv. Fluet = to fluer i en smekk altså. Kult uttrykk eller hva? :D Uansett -- fant bare noen gamle screenshots av characterene mine da de var små lowbies, men jeg fant en masse kule og morsomme sitater jeg hadde samlet på - sitater fra både meg selv og mine venner i spillet - sukk -- savner ikke spillet så voldsomt, men jeg savner vennene mine fra det spillet - de av de som ikke ble med over til WoW. For ja, man prater og spøker og jobber sammen mot felles mål kveld etter kveld - litt som å gå ut med en stor, fast gjeng kveld etter kveld -- man er faktisk sammen selv om man sitter på hver sine kant av verden....klart det gjør noe med en. Denne layouten er kanksje ikke noe "wow" for utenforstående, men for meg er den blitt ganske så kjær nettopp fordi det ..tja..er fint å lage en layout om en stor og viktig og sørgelig nok en avsluttet kapittel i mitt liv. Jaja. Rydde videre!! Skal flytte inn databordet & PC'ene senere idag og forhåpentligvis har vi nettet oppe igjen snart nok til å kunne vise dere hvordan det da ser ut i stua :)