Hey, I won something! *giggle* Had a take on Minnefabrikkens challenge - to scrap a sketch by Ingrid and turned out I won too.... no idea what I'll get, but it's just so fun to win..haven't done so for ...forever :p I love these pictures too, and in the middle of the work with this one Amalie tried out the bucket for the first time too -- and was like, walking around with the bucket half down her face laughing.....it's a bit too big for her yet....so cute...:D Anyways - regarding "You think you know.."- I've started out on the workbook -- it'll just be some words put down in my little notebook. I've also started on the cover of my album, but it's so....plain common that I may change my mind and make a new one which really tells more about it's content. I dunno.....so little time -- so much to do!!!


Så kjekt! Vant en skissekonkurranse hos Minnefabrikken med denne LO'en. Jeg digger bildene -- bøtta er seriøst ingen bøtte.....og mens jeg holdt på med bildene så tuslet jammen meg Amalie forbi med bøtta på hodet hun også! Skal se om jeg får tatt noen flere bilder av henne med bøtta på hodet og kanskje lage en maken LO til henne og :D Ellers har jeg såvidt begynt på Shimelles "you think you know.." -- skrevet ned noen av spm iallefall og begynt på coveret til selve albumet -- men den er så...intetsigende så jeg vet ikke, kanskje jeg prøver meg på nytt igjen.....trenger bare mer TID!!!! :( Ellers hadde jeg en kjapp "date" med Dinnamor idag morges utenfor Lidl.... joda, vi var høye i hatten der vi trippet etter å komme inn for å shoppe kommode ;) Den så fin og søt ut -- blir nok en kommode til det fremtidige scrapperommet ja :)