Yes he is!! This is one of my fave piccies of Adrian as a baby.....damn....just look at him! I think he just learned how to sit too....TOO FRIGGIN CUTE! :D
Those eyes....*sigh* I miss the babytimes with Adrian -- now he's five and all big and all that....*sighs again*

Anyways. I've been stressing and planning and packing and all that stuff -- heading to Oslo at weds for a combined crop & course - gonna teach some stuff and attend a crop this weekend. I hate printing out pictures in advance -- to me chosing and printing out pictures are a huge part of the scrap-process itself -- and I don't like having unfinished stuff lying around -- I prefer to: chose some pictures, print'em, scrap'em, scan'em then movin on to the next pictures. Instead I'll have to chose pictures, print'em then ...chose new pictures! Quelle horror! :p I think I'll be working on my "You think you know..." album at the crop....but..uh....STILL MISSING ME PICTURES!!!! *sigh* Jeje....Ps..yes..it's all clearstamps..and a few staples and strips of Sassafrass papers :)

Ahhh -- dette er et av favorittbildene mine av Adrian som baby --- bare se på ham da -- er han søt eller er han søt??? :D *sukk* savner babyperioden litt -- han var slik en bedårende baby..iallefall sånn fra og med 4-5 mnds alderen og utover...før det..tja....da var han et barn kun en mamma og pappa ville elsket....(synes jeg da...*blush*) Anyways...stress...stress...pakke...planlegge...planlegge mer..sortere litt..planlegge enda mer...reiser til Oslo på onsdag for å holde et par kurs og for å være med på et scrappetreff. Skal bli kult (og skummelt!!!!) å treffe de andre scrapperne og sånn....heldigvis er søs med meg første dagen...etter det blir jeg kasta ut til ulvene sånn helt alene....*hjelp* *smile* Tenkte jeg kanskje kunne jobbe litt på Shimelle-prosjektet på treffet -- men jeg mangler bilder av meg selv!!! *sukk* Ikke har jeg noe særlig lyst til å prøve å late som om jeg er sint eller redd eller brainy heller da......jeg liker jo ikke stygge bilder av meg selv og sånne kommer bare til å bli stygge og hmm da må jeg finne på noe annet!!! Urk.