Finally home!! And finally done with the scrapclasses for this season. It's been a very nice experience, but I'm glad I'm done for a while. Don't think I'll have any new classes until I'm done with my MA, which is supposed to be within Feb 15th. Hope I'll make it :p

It was very nice hooking up with mom, my stephdad & uncle at Ål, and while I was gone two new netcourses was released at Papirloftet :) I hope you're checking them out (and like them) cause I'm having much fun making them :) I made two layouts while gone - haven't gotten around to unpack & scan - so that'll be a while. In the meantime - feel free to enjoy the stuff I made for PL :)


Ahh - endelig hjemme etter en uke på Ål. Det var veldig hyggelig å være med der og holde kurs, og ikke minst å treffe mamma, Trygve og onkel Erik igjen -- men det er tross alt godt å være hjemme igjen :) Amalie var like snobbete som sist gang jeg var borte i en uke - "kjente" meg ikke igjen og gikk rett forbi meg og til pappa'n sin med en gang. Ville ikke holde meg i hånda heller før hun hadde fått pappas hånd - først da var det ok å holde meg i hånda. Husker hun meg virkelig ikke eller er hun bare litt fornærmet eller usikker fordi det har gått en stund uten meg? Hmm.. Jaja. Adrian er iallefall like kjekk og morsom - det er så gøy å prate med ham i telefonen, fra å gå fra å bare si "ja" og "nei" så forteller han spontant om ting som har skjedd i barnehagen og ler og riktig koser seg i telefonen. Men. Å se og tøyse med ham IRL er nå best da :) Det blir en stund igjen til neste gang - det skal bli godt med en liten pause - nå skal jeg fokusere på å få gjort ferdig MA oppgaven - forhåpentligvis etter planen innen 15. februar - før jeg setter opp nye kursplaner for 2007. Da blir det forhåpentligvis også flere nye steder som får besøk fra meg - vi får se :)

Mens jeg var borte så ble to nye nettkurs lagt ut på Papirloftet - har du ikke sett de enda så ta en kikk da vel - jeg synes det er morsomt og hyggelig å lage nettkurs og ikke minst å se de "på trykk", og jeg håper dere som kikker også synes det er litt kjekt :) Tips til julegave finner du og - mine esker skal bli fylt med ekstra gode matvarer til eldre slektninger iår - håper begge deler vil falle i smak hos mottakerne :) Bildene her er tatt derfra - har laget to nye LO'er på Ål men ikke pakket ut etc enda, så de får vente litt til :) Først skal jeg nyte det å være hjemme litt til før jeg tar meg bryet med å pakke ut saker og ting - urk - sånt er alltid så slit :) Nevnte jeg forresten at de nye papirene fra Magnolia og Bohemia jul er her? *yummy* Gleder meg til å finne bilder til de -- sååååå fiiiiine......:D Ha en riktig god helg alle som kikker innom :)