Alright. This is how my towel looks like after two weeks. This once oh, so white towel now is a proof that I do indeed like to stamp :) I think my next step would be to try embossing, cause it does look kinda cool and nice - but I dunno - maybe that's too much work too. But hey. If I can dig out the iron and the sewingmachine just for scrapping (don't let me fool you one second to think I'll do the same for clothes and stuff :p), then why not try embrossing? I'll think about it, I can't really do or learn anything new for a few weeks now anyways - this week will be pretty stuffed with things to do, and the week after that it's time for my one-week-course in scrapbooking at Ål. Yeah. A whole week just teaching scrapping. Hm. I noticed that they've got courses in photographing and jewellery-making too parallell with my scrapbooking-courses. Damn, and I'm stuck teaching. Jeje.

Og sånn ser stempelkluten mitt ut etter et par ukers bruk - ikke så ille egentlig da, og det er litt sånn...småkoselig å se at den er blitt brukt liksom :p (okok, den ser nok litt fæl og ekkel ut for andre da, men for meg..tja..jeg er vel litt snodig, synes det er litt kos å ha en egen klut til stemplene mine :p). Det er en billig gasklut forresten, om noen skulle lure. Sånne som en bruker til babyer og oppgulp :p Jeg vurderer å teste ut embossing snart - for meg så har embossing vært litt sånn, mer stempelkortgreie, men tenk så fint det blir med stemplede og opphøyde titler i scrapping da? Det får bli om et par uker da, for de to neste ukene blir litt travle :) Jeg liker å rense stemplene mine etter hver gang - føler meg renslig da *fnis* og så skal jo stempelrensen både rense *og* bevare gummiens egenskaper. Gimmick eller fakta? Tja, jeg vet ikke, men det føles greit å vite at jeg iallefall gjør mitt for å ta vare på stemplene mine..my preccccioussssess! :p

Tusen takk for de veldig hyggelige beskjedene i bloggen min i det siste :) Jeg føler jeg vingler veldig mye i stil og ikke minst kvalitet, og avogtil er jeg glad for det (med stilen altså :p) og avogtil synes jeg det er kjipt å ikke føle jeg har en egen stil jeg kan..eh..dyrke...for joda, scrapping er jo for en selv, ens eget album - det er jo det viktigste - men jeg vil jo så gjerne gjøre ting mye bedre og bli flinkere og sånn, om man kan si det om noe så subjektivt om scrapping og uten at det skal høres for dumt ut. Ikke minst så ønsker jeg å bli trygg på meg selv og det jeg lager, sånn som jeg ser og synes mange andre (tilsynelatende?) er. Det må da vel være lov å føle det sånn uten at det skal være negativt? :) Jeg vet ikke. Det er noe som heter at gresset er grønnere på den andre siden - og det er kanskje tilfelle her..det er mange jeg er "misunnelig" på når det gjelder scrapping og stil og nivå (ikke ment negativt da, men mer..beundrende :D).....men...ja :) *slutter å bable før dette blir mer tull enn det allerede er* :p

Har dere forresten sett den nyeste utfordringen til The Color Blog? Å scrappe en LO med farger du er ukomfortabel med. Jeg er ikke sikker på om jeg har noen farger jeg synes er ukomfortable liksom -- alt til sitt bruk. Kanskje gul? Jeg er ikke såå glad i gul. Eller grønn-rosa kombinasjon - jeg synes det er skikkelig pent men jeg har ikke så mange LO'er med den kombinasjonen. Hm. Vi får se. Den siste effer daren så litt fin ut og. Litt sånn dyp. Kanskje noe til BOM'en om jeg rekker?