Eek. Went through a surgery today - at the eye area. It stings and it's pretty uncomfortable, and I have to put on a sticky goo on the eyes four times a day for 14 days. Yikes. I look like Tim Burtons corpsebride - and that's NOT a good thing! If this was yesterday it'd be perfect - I'd scare the kids senseless! Haha. Needless to say I don't really feel like going out or anything for a while -- so. I'm glad I'm not that badly off - I can still browse the net and scrap - or well - do simple scrapping - nothing advanced as my eyesight isn't too perfect now. It's tiresome and I think I'll be sleeping a lot in the days to come. And oh. The surgery itself was DISGUSTING! I mean....I was conscious all the time and I usually love needles & syringes but this time it HURT and it's pretty yucky knowing they're working close to your eye and worrying they'll cut at the wrong place or anything like that. Ick. Don't wanna do that again. Hopefully won't.

Urk. Har vært igjennom en mindre øyeoperasjon idag - øyevippene mine er sære - de er vrengt litt innover slik at vippene stadig slår inn mot øynene mine. Ikke så bra - ifølge optikeren min fører dette til tørre øyepartier og stadige betennelser/infeksjoner. Har ikke merket så fryktelig mye til det sånn til vanlig, men det var nok til at sykehuset mente det kvalifiserte til en operasjon. Håpet er å kunne få laseroperasjon på øynene en gang i fremtiden, og det går iallefall ikke nå med vipper som stadig representerer konstant infeksjonsfare. Uansett. EKKEL operasjon! Vanligvis digger jeg nåler og sprøyter og sånn (jeg er litt snodig sånn sett ja), men urk, dette gjorde VONDT og ikke minst var det ekkelt med tanke på at de jobbet nært øynene mine -- tenk om de stakk eller skar feil sted eller for dypt eller eek..ekkelt!! Og nå går jeg rundt og har det vondt, det stikker og svir i såret og øynene og jeg ser ut som Tim Burtons Corpsebride .... hadde det vært halloween idag hadde jeg ikke trengt å kle meg ut liksom, med de øynene og stingene under!! Yuck. Needless to say så føler jeg ikke akkurat for å ta meg en tur ut på byen eller handle eller noe akkurat nå!! :( Heldigvis så går det greit å se litt innimellom (enn om noe amputert), og å surfe på nettet og å scrappe går i moderate mengder. Det holder for meg. :)

Ellers - gratulerer til Kine som det nye Papirloftet-DTmedlemmet! :D Og så må dere gjerne ta en kikk på nettkursene mine der da mens vi allikevel snakker om Papirloftet hehe :)