Yay! Thanks to my good friend I got PS Elements 5.0 now! :) Elements 4.0 had been bugging somewhat since the last Windowsupdate, and when I asked he said sure enough, he did have 5.0 :) Atm I'm having fun playing with frames - yay! Looks like I don't have to look for JASC PSP (wanted it because of the easy-to-add frames) - I'm sure there must be more customized frames out there - if you know where to look, do lemme know :)

Anyways. Feel free to light a candle here: https://www.lighttounite.org/ - for every candle lit there will be a donation made for the national AIDS fund. That's all you gotta do - just light the candle :)

Yay! Jeg har nå fått meg Elements 5.0 takket være en veldig snill venn :) 4.0 bugga endel etter siste windowsoppdatering (noe så typisk :s), men nå gjør det meg ingenting - nå har jeg 5.0 :) Og det beste av alt -- den har enkle frames man kan legge til bildene kjempeenkelt! Yay! Var egentlig på utkikk etter JASC PaintShopPro pga de kule rammene programmet hadde, men nå kan jeg slappe av - PS folka har skjønt at sånt er litt kult og lagt til funksjonen i det nyeste elements-programmet :) Regner med at det finnes flere frames ute på nett - vet dere om noen kule steder så siifra!! :)

Ellers kan det være en ide å sjekke denne websiden: https://www.lighttounite.org/ - for hvert lys som "tennes" blir en donasjon gjort til det nasjonale AIDS fundet. Grei gimmick for å gjøre kampen mot AIDS kjent, da. Og det er gratis for deg som tenner lys :)