Look close and you'll see blingbling on some of the crowns :D

Yepyep! This is my 200th entry in this blog. Hooray for me and stuff ;)
This is one of the things we'll do for my course next week. I just *love* IKEA. They come up with the greatest stuff pretending it's cheap making you just buy more and more and then it's not that cheap anymore...uh...or something like that ;p Uh. Anyways. I think there will be a few altered IKEA items for Christmas for my family this year :p Hope they'll enjoy :) Or. I don't really care. I enjoyed making them :)

Yay! Hurra for meg -- dette er min 200. post i bloggen! (må huske å kjøpe marsipankake for å feire det imorgen =) ). Som tidligere skrevet så holder jeg på med flere ting, og denne IKEA rammen er en av tingene vi skal lage neste uke...jeg digger IKEA - så mange fine ting til scrapping der! Og så er det så billig at man bare fortsetter å shoppe og shoppe og shoppe....til det ikke er billig lenger...*blush* En ting er sikkert - det blir en del IKEA ting i forkledning under juletreet for noen familiemedlemmer iår...og jeg håper de blir fornøyde..:) Ellers prøver jeg å få gjort ferdig (eller, halvferdig iallefall) minialbumet nå -- enda en kursting som skal bli til julegave -- hurra for kursene, jeg "tvinges" til å lage julegaver....hihi..:) Innbiller meg forresten at det skal bli ok å dra til Ål - da får jeg kanskje jobbet litt intensivt med oppgaven innimellom kursene. Eller kanskje ikke. Siden mamma også skal være der. *sukk*

Imorgen er en stor dag for Askøyværinger forresten -- den store broen er endelig nedbetalt etter 30 år eller noe sånt -- endelig skal vi få slippe å betale 70kr hver gang vi skal ut fra øya. Yay. Det skal bli greit :) Må prøve å få tatt et bilde tror jeg. Hm. Er jo tross alt en litt stor begivenhet for denne vesle øya her :p