Seriously!!! It's Dec 1st tomorrow!!! *faint* *faint* *faint*
I knew December was fast approaching, but really...I thought I had at least..uh...one or two more days :p *sighs*

Anyways. Got around to finish a layout today -- this is the bridge connecting our little island with the mainland. Until pretty recently people had to pay 70NOK (like 10$) every time they wanted to escape our island. Hah. Now it's history. No more paying! Yay!

Ok nå må jeg *dåne* litt her -- er dere klare over at det er 1. desember imorgen!?! Det var jeg ikke heelt, så uh, takk for påminnelsene :p Trodde liksom sånn faintly at jeg hadde en-to ekstra dager på meg - litt sånn diffus "joda-det-er-desember-snart-men-ikke-såå-snart" liksom, men ...jaja....*får gjøre det beste ut av det* :p

Men! Har fått gjort enda en utfordring ferdig -- denne gangen fra ToveMette på Minneriket som mente vi måtte scrappe en LO med askøybroen....passer jo fint med tanken om å prøve å scrappe noe ikke-barn-relatert, eller? :p Poenget er at denne broen er blitt betalt på siden 1982, selve broen ble bygget i 1992 og askøyværingene har måttet betale 100kr (60 med rabatt) hver gang de skulle ut fra øya. De siste årene var prisen 70 (60)kr. Så - den 18. november var det endelig over - etter 1.200.000.000 - 1.2 mrd kroner :p Yay. Sånt fortjener en egen LO antar jeg :p

Psst..imorgen er også World AIDS Day -- så vet dere det :)