A quick note to *cheer* for Kathrine who was the only Norwegian scrapper who made it to round 3 in LSS! Go Kathrine go Kathrine!! :D I'm not disappointed for myself -- I knew it already -- but I'm sorry that no more of us made it to round 3 -- but we'll all cheer for Kathrine, right? :D

Anyways. Notebook. Finally got around to alter it -- that's where I write all my scrappingideas, journaling etc at when not actually scrapping.

YAy! Hurra for Kathrine som greide seg til runde 3 i LSS! Det var ingen tvil om akkurat det!! :D Er ikke skuffet for min del - hadde gjort meg ferdig med LSS mentalt (dustefreestyle :p) -- men synes det er leit at ikke flere norske kom seg videre.....men - vi heier alle på Kathrine som skal forsvare vår ære!! :D

Ellers -- fikk endelig tatt og altere notisboken min på treffet igår - litt på tide, siden det liksom skulle være scrappeboka mi -- med ideer, tekst etc skrevet ned når jeg ikke scrapper...den har til og med sin egen lille lilla penn :p Inket og sandet kantene også -- den blir jo uansett ganske slitt etterhvert i veska/sekken min, så likegreit å gjøre eldingen mer kontrollert og med stil =)