Alright. I guess it's just one of those days. I'm done with my LSS #2 LO, but still -- love the concept, hate the execution. No flow or harmony or whatsoever. Tried to redo the LO as I still loved the idea, but well...I guess I just gotta face it. It sucks. Totally.

Maybe I'm lucky and they see the humor of the theme? And freestyle, sorta means no need to have any harmony or flow eh? But I guess not. Stepping up and all that. *sigh* I'll do one more feeble attempt tomorrow (having printed out a 2nd set of pictures already and all that *faint*....but I don't think I'll do any better than today..

BUT! I did scrap another layout aswell (surprise :P) -- a totally pink and back2basics layout...hehe..after days of tryin to do freestyle (alright, yesterdays BG/CB LO wasn't freestyle, but still) it's *so* lovely to come "home" - even tho it's a bit too pink for me :D I like "home". It's safe. And the best? I finished it and noticed it was perfect for an ongoing contest at Minneriket. Yay! Check, one more layout off the list - unintentionally! Love it when it happens :) AND! Sassafrass Lass!!! SO LOVE!!!! Especially playground and in stitches! LOVE! ANd totally love Cape Town (SR) - such COOL colors - red & black...awesome.... while I think I'll need some more time w/Hampton -- a bit too many of the same not too much used colors (at least not w/me - orange & green) - but still...I think it has merit..just need to get used to the thought of using these colors in my layouts :D

Anyways. Lookin forward to your story about Posten Kine! Nothing's like fellow sufferers :p And Katrine - yesyes...I *will* take your challenge soon. Very soon. Might try and combine that one with the BG&CB thing. Need more time on the journalingside tho...*blush*

Jaja. Det ble litt av en klagedag på meg idag - men - skal en først klage så må en klage skikkelig -- så her kommer en liten klage til før leggetid :p LSS! Sukk..har den bra ideen, men den middelmådige gjennomførelsen. Jo mer jeg ser på den, jo fler feil finner jeg -- null harmoni, dårlig flyt over bildeplasseringene, for mørkt arkvalg til et slikt "tett" oppsett, blablabla. Ideen er god, det holder jeg fortsatt på -- men ...i runde to bør man virkelig skjerpe seg ikke sant? Da bør alt være bra i det minste...urk.... så....trist og lei satte jeg igang med å printe ut nye bilder (!!!) og prøve meg litt frem, men....også det faller i fisk...bleh..... gjør et siste forsøk imorgen om jeg greier det, hvis ikke....vel, krysser fingrene for at dommerne ser og teller med humoren....ellers er det nok over og ut for meg..jaja...jeg var jo superfornøyd med å komme meg til runde to da, men etterhvert så ble jo lysten til å fortsette større og da....:p

Ellers DIGGER jeg Sassafrass Lass nå -- særlig playground (herlig leken!! blått&orange!) og in stitches.... lagde til og med en LO der jeg droppa alt som het freestyle og gikk tilbake til det som egentlig er "meg" - deilig! Og da jeg etterpå så at den passet til en konkurranse på Minneriket, ble jeg enda mer happy - yay - en ting mindre å huske på! :D Den ble veeeeldig rosa -- så rosa har jeg ikke vært på år og dag -- menmen, det får så være - det er lov å skeie litt ut innimellom :D Og så fikk jeg endelig sett Cape Town (SR) -- DIGG!! Utrolig tøff!! Hampton trenger jeg litt mer tid å bli kjent med og fordrøye -- nydelige farger, men dessverre (foreløpig) ikke alt for ofte brukt her hos meg. Og Poppets!! SÅ SØT! :D Herlig digg -- gleder meg til å ta fatt på det prosjektet!! :D