My precious papers from Papirloftet has arrived my local mailoffice -- finally! Seriously, I know this tracing stuff is good and all that, but that's only when the mail is effective aswell. The Norwegian Posten....well...*sigh* I think I'll leave that uncommented. It's just that...they spent...three whole days to get the packet from Oslo to Bergen. From Oslo 8 in the morning and registered in Bergen by 10 am three days later. Yellin at the tracinginfo on the screen didn't even help :( Alright. 10am. Does the packet arrive Askøy, where I live, 10 minutes from Bergen, the same day? Haha. Nope. It doesn't do so until the next day at nine am. Ohwell. And now I'm like, here at the univ & quickly runnin outta things to do before I have to sit down and actually plot in stuff for my paper and longing to just go home and grab my precious packet & see how Sassafrass Lass & SCENIC ROUTE actually looks like. So. Torture? Yes. *gah*

Ahwell. Plot. Stuff. Now.

Seriøst. Sporingsgreier er flott og supert så lenge posten faktisk er effektive de også -- da er det faktisk gøy...kjempegøy..... men når de *ikke* er det så er det bare rene sorgen & totalt tortur å følge med på hvor pakka di er til enhver tid. Tre hele dager på å flytte en pakke fra Oslo til Bergen?? Okok, helg & greier, men seriøst da... registrert "videresendt" i Oslo klokken 8 fredag morgen -- og registrert ankommet Bergen rundt ti mandag. *sukk* Ok -- men klokken ti om morgen -- da skulle det da vel være et lite håp om at pakken da faktisk blir sendt postkontoret mitt sånn ca 10minutter unna -- samme dag? Haha. Morsomt. Niks. *grumble* Og her sitter jeg da på universitetet og ser at pakken min endelig er på det lokale postkontoret mitt mens jeg er stuck her og greier. Rene torturen! Sassafrass Lass & Scenic Route arkene mine!!! *cry*

Jeje. Jobbe. Litt. Nå.