Alright, I very rarely doublescrap - and especially not the same pictures/setup -- but I just totally loved this picture of Amalie and how it turned out so I just *had* to do it again :p One for Amalies album, and another for ours. For the first one -- let's call it the Norwegian version -- I painted the ghostalphas (bordeaux by Heidi Swapp....sooo love Heidi Swapp!!!) with glittery stuff from Lil Davis - twice or maybe even thrice -- to get the pink stuff to really shine thru :) Also did some sewing on the BG paper and sanding on the edges of the photo. For the second one I wanted to use Scenic Route Charlottepapers (seeing as I'm so into Northshore leaving Charlotte all alone :p), and it turned out really cool aswell :) Think the font I used was Carpenter :) Also did the English title because I really loved the sound of it, and well...*blush* because I wanted to use it for a foregin DT call.....*blush* kinda slightly embarrassing & fat chance and no chance in hell and all that, but it would be really cool if there was just a tiny weeny little chance no? Ohwell. Got another cool layout, thats the important thing :) Now, these two are among the "more-satisfied-about-layouts" lately..Soh! :)

I'm also done with my LSS layout -- and I think it turned out nice, although a bit too plain....as usual *roll eyes*....hmm....might do more with it at some point, if only I'd just figure out *what*.... ahwell.... I got two more days, no? :p And as I originally planned to use some totally different pictures, but changed my mind in the last minute and all, I think I'll try and scrap the original piccies...maybe these will turn out better? Hmm...we'll see :)


Å scrappe dobbelt (for å putte de samme tingene i flere album - har jo tre album, en til hver av ungene og en til oss selv) har ikke vært noe for meg....kan bare huske å ha gjort det en gang kanskje...... men -- dette bildet bare *måtte* scrappes igjen, og siden jeg falt for oppsettet i tillegg så måtte jeg bare scraplifte meg selv og :p Mens den første er mer sart med glitteryjittery bokstaver (ghostshapes malt med flere lag glittermaling fra Lil Davis :) ), ble den andre litt tøffere synes jeg..med utskjært font og greier :) Er også ferdig med LSS LO'en min -- og synes den ble ganske fin, men sååå enkel....akkurat som alt det andre jeg lager for tiden...eller kanskje jeg alltid har vært ganske enkel i stilen? Hmm.... jaja.....kan hende jeg gjør noe mer med denne sånn etterhvert -- LO'ene skal jo ikke publiseres før på onsdag, så da har jeg to dager på meg....får se.... i tillegg så ombestemte jeg meg i siste liten mht bildet jeg skulle bruke, men tenkte jeg skulle scrappe originalbildene, så vi får se...kanskje jeg leverer inn den LO'en istedetfor :)

FORRESTEN!! LENE S!!! Tusen tusen takk for tittelforslaget!! Falt for forslaget ditt med en gang -- så måtte bare bruke den til disse LO'ene :) Og tusen takk for hjelpen dere andre som svarte da jeg lurte på hva jeg skulle bruke som tittel til dette bildet :)