Ahh...finally done editing the photos from the photosession I had the other week - here's some of my faves from the last batch I didn't get around to finish before Papirfesten. Also throwing in a layout for the Pencil-Lines made with the Ali Edwards sketch (fabby! The sketch, not my interpretion :p) - if you do this sketch before sunday and email it to Pencil-Lines you're in for a chance to win Ali Edwards newest book "Life Artist" .... signed by Ali Edwards!! Yeah!

Oh, adding some cool photos from Stavanger, I took these at the airport in Stavanger right before going home...*cough* Was reading Digital Camera Mag and got so inspired by an article in there that I just started looking around & snappin ;p Looks pretty cool after being lomoized eh? :)

Ahh....it'll be nice being home for a while -- am off to Ålesund for a workshop in about two weeks. :) Am actually looking forward to it because I'm so more intent on walking around the city snapping photos.....this Stavanger-trip pretty much inspired me to take more photos of anything...and there was an article in the photomag about taking photos of the citylife at evening....which made me wish I did that when in Stavanger (not like I can just go out in the evenings alone when at home kinda...with the kids and all...)....just crossing fingers the weather will be nice enough for that kinda activity :)

Ohwell..cross your fingers for me....running a virusscan tryin to kill the stupid trojan which just killed my CS3.....:(

Yay - endelig ferdig med redigeringa av bildene fra fotosessionen for et par uker siden :) Digger disse fargene her - elsker hvordan sånne bakgrunner lett blir ganske kule i Photoshop med lomo-metoden :) Samme med flyplassbildene under - ble rett og slett bare litt inspirert og snappa noen bilder mens jeg venta på flyet.....visste liksom de kom til å bli litt kule med lomo-metoden :)

Uansett...nok fotobabling.....er på utkikk etter mer praksis når det gjelder selve fotograferinga, så bare ta kontakt om du ønsker en liten fotosession :)

Ellers har jeg fått bekreftet at det blir et helgekurs i Ålesund 26.-28. oktober. Det er fortsatt plass, så bare ta kontakt med Helle (evt meg :) ) for mer info :) Jeg har ikke vært i Ålesund siden jeg var uhm, 16 ellernoe, så det blir kjekt å se byen igjen - håper på bra vær slik at jeg kan tusle rundt og ta masse bilder innimellom scrappinga :)

Forresten, kryss fingrene for meg......har tydeligvis fått en trojaner i PC'n min og nå scanner virusgreiene (tar driiiitlang tid!!) og etterpå må jeg boote i safemode og kjøre en annen virusgreie og drit. Sukk. Sånn går det når ungene får fritt spillerom på PC'n din en hel helg..?? Kan ikke skjønne noe annet :( Forhåpentligvis blir det fikset om ikke alt for lenge og så må jeg reinstallere CS3 som er blitt herpa :'( :'(