Alright...showing some peeks for my class "Details with dimension" at Papirfesten this weekend.
Huge thanks to Tracie who helped me out obtaining some stuff for a part of it :)

Re: Pencillines bdaybash -in addition to all the stuff going on there Anam also has a nice little RAK of her own here: complete three of the sketches from any of this months stuff and post a link on her blog. This layout (if the widget from SIStv works properly) should be showing the first Octoberlayout - a doublespread using mostly Scenic Route & some leftoverpapers from SR, Sassafrass Lass, Fancy Pants and Love, Elsie :)

Yay - etter litt frem og tilbake var det visst en del interesse for kurset mitt på Papirfesten også blant hørende, så vi ble enige om å åpne kurset for alle. Så om du har lyst til å sjekke ut kurset mitt - "Detaljer med dimensjoner" (eller Dimensjoner med detaljer - jeg blir ikke helt enig med meg selv hva som høres best eller mer riktig ut egentlig ;p) - så bare kontakt de på Papirfesten ang det :) Her kommer iallefall noen sneakpeeks -- jeg satser på at vi kommer oss igjennom to LO'er og at vi underveis lærer oss iallefall fire forskjellige triks/teknikker for å få litt dimensjoner på LO'en :) Bare husk å være grei med meg da...*lettere nervøs* *rødme* :)

Ellers er layouten her mitt bidrag til Anna Louises skisse hos Pencillines :)

Ahwell. Leggetid - busybusy dag imorgen - må rekke frisør, hente nøkkel til kurssalen i byen, pakke og gjøre klart til kurset, og så holde scrappekurs på kvelden - et kurs der vi leker med maling. Gøy - gleder meg :D