Alright, I know the Bad Girl-peeks will be revealed tonight in just a few hours but hey, I worked very hard for them the last two days so I think I can show them off if I like even if you'll see the full results in just a few hours right :P

And well, my sis (and mother) have been buggin me about writing more in Norwegian so - as this is personal stuff I'll do so for them and I will try to be better re. writing in NOrwegian in the future aswell :) So - here's my recent weekend with my sister & nieces..



Amalie og Tuva fant raskt tonen - de lekte og herjet fint rundtomkring sammen med Adrian. Tenk at aldersforskjellen mellom de to er akkurat den samme som meg og Pia...bare i omvendt rekkefølge...14 mnd.. det er både søtt og snodig og littegranne nostalgisk å se på de små versjonene av oss selv gitt. Knoll & Tott v.2.0 ;) Vi prøvde å legge de sammen første kvelden men det funka lite fint gitt - 2 minutter etter at vi var gått herjet de i første etasje og gjemte seg under trappa og greier - Tuva måtte pent legge seg på loftet tilslutt :)

Min utrolig vakre niese - vi farget håret hennes lilla da hun var her - skikkelig stilig og tøft :)
Hun har sånne nydelige, uttrykksfulle øyne - og lange øyevipper heldiggrisen!

Sukk...*misunnelig* :)


Har mange flere bilder - jobber på spreng med å redigere de slik at jeg får sendt de avgårde forhåpentligvis idag eller kanskje imorgen - sammen med kodebrikken til Pia. Hun glemte sin her hos meg og jeg skjønte ingenting helt til nettbanken min ble sperra pga feil passord ;p Alt er i orden nå =)

Nå skal jeg leke ketchup..eller catch up om du vil (den vitsen der er bare så utrolig morsom haha...første vitsen Adrian lærte seg forresten..men jeg skjønte den egentlig ikke før jeg hørte den på engelsk altså, siden har den vært en favoritt her haha ;) ) - har en del CD'er å brenne (og flere bilder fra de andre helgene å redigere) og en del brev å poste.. Og så skal Amalie til tannlegen nå snart - tannlegen ja - var hos ham igår jeg - suuurt og vondt - å gå til tannlegen 3 ganger på 6 mnd er kjempegøy ass :p