Ugh sorry folkens - hodet begravd i masse kursgreieforberedelser i hele dag - TUSEN TUSEN TAKK FOR HJELPEN ELI!!!!

Lovte bilde av kitene men det ble littegranne travelt og sånn, masse stress&jobb når pakkene kommer så sent ;p Men uh, her er et bilde av kitet til layoutkursene m/en bortgjemt Eli (kunne delt noen kitbilder med henne på og men jeg er så snillatte hun skal få slippe ;p) - minialbumkitet - samme som de fargerrike arkene + DUDE ark (orangeish). Sorry for manglende bilde *insert hundreogørtenunnskyldningerhermenførstogfremstfordidetersåmørktogvistressasånn(jajegstressalangtetterdudroogelihelttilsenenattagitt)*. Stæsjet synes ikke så veldig fra denne vinkelen men de får dere iallefall se nærmere på om dere skal på kurs med meg da - tør påstå kitene er ganske så velutstyrte igrunn (og nå tenker jeg nesten koffert her gitt, urk, sorry, sent på natta og akkurat nesten ferdig med å stresse..tror jeg) =)

Og jadda der var klesvasken min i bakgrunnen. *host*

Ps. Skal du ikke til PiH i helga? Kommer til Oslo og Ålesund og holder kurs og litt senere i november i tilfelle du er rundt der ;)

Sorry gals- classkitphoto - was asked to share. Nothing interesting going on here, move along :p